FAQ

Kan jeg refundere eller ombytte min billet?

Du kan desværre ikke få din billet refunderet eller ombyttet, med mindre teatret aflyser forestillingen.

Hvem kontakter jeg ifm. glemte sager?

Send en mail til Heidi, på heli@osterbroteater.dk, så tjekker vi om vi har fundet dine tabte ting.

Kan jeg købe billet i døren?

Vores billetkontor på alle scener åbner altid 1 time før forestillingen, hvor du kan få hjælp med billetforespørgsler – og også købe billet, såfremt der ikke er udsolgt.

Hvor kan jeg spise inden min teatertur?

På Østre gasværk Teater har du mulighed for at få en unik spiseoplevelse under kuplen inden forestillingen. Vores menu skal bestilles i forvejen her.

Der er ingen restaurant på Teater REPUBLIQUE, men på Østerbrogade og på sidegaderne er der mange muligheder fra Tonys og PS Bar til café Pixie og Cafe Bopa.

Må jeg tage drikkevarer med i salen?

Ja du må gerne medbringe drikkevare og snacks, købt i vores hyggelige barer på alle scener. Dog må glas ikke medbringes, så vi skænker i engangsglas, når drikkevarerne skal med i salen.

Er der handicapfaciliteter?

Ja! Både på Østre Gasværk Teater og på Teater REPUBLIQUE er der handicapfaciliteter.

Østre Gasværk Teater har god adgang til teatret, teatersalen og handicaptoilet med kørestol. Bemærk at der er trapper fra anden række og op efter i salen. Vores parkeringsplads har invalideparkeringsplads. Vi har desværre ikke særlige hjælpemidler til hørehæmmede.

På Republique og Revolver har vi plads til to kørestole pr. aften (prisgruppe A). Vi kan tilbyde ledsagerordning til vores egne forestillinger ved fremvisning af gyldig ledsagerkort. Teatret har et handicaptoilet i Republiques foyer, og der er handicapvenlig adgang til toiletterne på Revolver.

OBS! Kørestolspladser og ledsagerbilletter sælges kun via Billetbillet.

Kontakt Billetbillet på tlf: 70 272 272 eller mail: billet@teaterbilletter.dk

Is there an English version of the website?

It’s coming soon!